Sunny a její čínské šatičky

V sobotu se stalo něco nečekaného - svítilo sluníčko! Vyhlížela jsem ho skoro tři týdny, abych mohla nafotit moji nejnovější tvorbu. Když se konečně objevilo, na nic jsem nečekala a hned vyběhla ven. Sice sluníčko nesvítilo celou dobu, chvílema se schovávalo za mraky, ale alespoň bylo světlo...





Chtěli byste slyšet zase můj příběh?


Asi před měsícem jsme jely s kamarádkou do jedné vesnice, v okolí, na hrabák.


Mají ho tam pravidelně každý měsíc. Obsadí na tři dny místní sokolovničku a prodávají tam oblečení z druhé ruky, které by mělo být z Anglie.


Je docela legrace, když tam potkáte místní smetánku, která se tam přehrabuje ve veteši.


Je fakt, že někdy se tam vyhrabat něco dá, ale tentokrát to byla hrůza - úplná veteš. Tak ošklivé oblečení byste nenašli snad ani v kontejneru.


Jela jsem tam hlavně pro jednu věc - měkkou riflovinu. Říkala jsem si, že určitě v tom množství oblečení musím nějaký kus oblečení z měkké rifloviny najít.


Nakonec jsem jednu košili objevila. Riflová vlastně není, je to nějaká napodobenina, ale použít se dá.


No a pak mi kamarádka vyhrabala šatičky pro holčičky z této čínské látky.


Chvíli jsem váhala, dokonce jsem je vrátila, ale než jsme šly platit, zase jsem je hodila zpátky do tašky a šatičky jsem vzala.


Paradox je, že jsem jela pro riflovinu, protože jsem chtěla šít kalhoty a nakonec jsem ušila dvoje šaty z látky, kterou jsem málem ani nekoupila.


Použila jsem střih na šatičky, které jsem v létě šila Eli.


Botičky a náramky jsou od Indy.


Náušničky jsou od mé dvorní šperkařky Lenky.


Úplně jsem zapomněla, že Indy měla u svého původního oblečení zlatou kabelku, kterou jsem mohla použít.


Ale ta, co jsem jí k tomu vyrobila zase tak špatná také není, že ne?


Šatičky byly olemované pěkným šikmým proužkem. Ten jsem vypárala a použila tam, kde bylo třeba.

Někdy příště vám představím ještě jedny šatičky z tého látky.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém