Steven na zahradě


Po několika článcích, ve kterých figurovaly panenky, přícházím s oživením ve formě našeho mlaďocha Stevena...



Stevena jsem nefotila už hodně dlouho a po focení Leona jsem si říkala, že bych mohla nafotit i zbytek partičky.


Oblékla jsem ho ve stejném stylu, jako Leona. Tričko má od panáčka Milana a rifle jsou od nějakého Fashionistas Kena. Protože je v takovém free stylu, zůstal bos.


No a protože bylo léto, tak nesměly chybět sluneční brýle.

Steven se schovával za stromky.






To vám musím říct, co se mi při tomto focení přihodilo.


Jak jsem různě Stevenovi otáčela a natáčela hlavu, tak mi najednou zůstala v ruce. To jsem teda koukala.

Ale kotvička a všechno bylo v naprostém pořádku, tak jsem mu hlavu vrátila zpět a pokračovali jsme ve focení.












Při tomto focení se mi přihodila ještě jedna věc.

Když měl Steven brýle na nose a stál, tak se najednou zkácel a spadl rovnou na ty brýle a ony se mi nalomily.

Naštěstí se brýlky nerozlomily úplně, ale jsou jen nalomené.

To mě napadá, že bych je měla nějak opatrně, pro jistotu, zalepit dřív, než se úplně rozlomí.

Všimli jste si, jak má Steven krásné modré oči? :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém