Eley listopadové téma - Elena při svíčce

Nestává se moc často, že bych i tady představovala fotky, které jsem dělala do Eley měsíčního tématického focení, ale tentokrát udělám výjimku. Už prakticky od otevření tématu jsem měla v hlavě hrubou představu toho, co bych ráda nafotila. Abych nezapomněla na to nejdůležitější, pro listopadové téma nám Nina vymyslela - večery při svíčce...



Hned mi bylo jasné, že některá z panenek si bude při svíčce číst. Léňa mi v podstatě vybrala panenku (jednou mi říkala, že už hodně dlouho neviděla Elenu) a včera večer jsem měla chuť fotit, tak jsem šla na to.



Vzala jsem panenku a šla jsem k Adriance do pokojíčku, kde si sama hrála s panenkama. Nepřála bych vám vidět, jaký bordel při tom dokáže udělat. :-O

Vybrala jsem si jeden pokojíček v jejím domečku, zabydlela si ho podle svých představ a potřebovala jsem najít nějakou knížku. Naštěstí mi Adri jednu našla. Sice je velikostně trochu větší, ale lepší něco, než nic.

Naaranžovala jsem panenku a zkusila ji vyfotit, zda to vůbec půjde.

Šlo to. Panenka byla tedy připravená a já jsem si mohla dojít pro stativ, který jsem dostala v létě k narozeninám a do této doby ho téměř nepoužila.

A šla jsem hledat to nejdůležitější - svíčku. Hned mi bylo jasné, že chci použít nějakou malinkatou.

A k mé radosti jsem ji opravdu našla. Takže svíčku jsem měla a potřebovala jsem něco, do čeho bych ji postavila.


Protože jsme rodina syslů, tak skoro nic nevyhazujeme. A tak jsem našla tuto kovovou věcičku. Je to koncovka od šňůrek, které měl Vilda u mikiny. Koncovky jsem kdysi sundala, abych mohla mikinu sušit v naší nové sušičce.

Svíčka je malinká svíčka na dorty.

V pokojíčku jsem nakonec zůstala sama, protože se děti přesunuly do Vildy pokojíčku. Tak jsem měla klid a focení jsem si vlastně užívala.

Zkoušela jsem různé délky času a vyvážení bílé, proto je tady tolik stejných fotek, ale různě zabarvených.
Při změnách jsem si musela svítit baterkou, protože v pokojíčku byla opravdu úplná tma a při tom mi poměrně rychle hořela svíčka. Na této fotce je vidět, jak se téměř dotýká svého stojánku.

Svíčku jsem rychle sfoukla, abych nezapálila Aadriance domeček a šla se podívat na fotky do počítače.

S výsledkem jsem byla nad očekávání spokojená, ale bylo mi líto, že panenka je pouze v jedné poloze.

A protože v pokojíčku vše zůstalo, našla jsem další svíčku a vymyslela jsem, že Elena by mohla telefonovat.


Snad deset minut jsem hledala nějaký telefon, nakonec se mi podařilo najít takový trochu historický - ještě s anténkou.


Ale jaké bylo moje překvapení a rozčarování, když jsem zjistila, že Elena neohne ruku tak aby mohla držet telefon u ucha.


Dalších snad pět minut mi trvalo, než jsem ji narafičila tak, aby mohla jakoby telefonovat.


Konečně jsem mohla pokračovala ve focení.

Tentokrát jsem kromě nastavování fotoaparátu různě hýbala i s Elenou.


A také jsem různě přemisťovala svíčku.






Docela by mě zajímalo, s kým to Elena telefononovala, protože po skončení vypadala dost zamyšleně.



Když i druhá svíčka dohořela ke svému stojánku, s focením jsme skončily.

Musím Nině vlastně poděkovat za její nápady na tématické focení, asi by mě nikdy nenapadlo něco takového nafotit.
A možná, že by to byla škoda, co říkáte?
Takže se už těším, s čím přijde Nina pro měsíc prosinec. :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém