Podzimní Natalia

V minulém článku jsem vám prezentovala fotky, které byly rok staré. Ale abyste věděli, že nezahálím a stále něco tvořím a když to jde, tak také fotím, přicházím tentokrát s fotkama, které jsou mé nejnovější...



Hrozně dlouho jsem se chystala ušít svým feškám rifle. A protože jsem za poslední rok, co chodím do práce, přibrala a do některých riflí se už nedostanu, vzala jsem ty nejslabší a rozstříhala je.


Bohužel i tak byla látka pro panenkovské rifle moc silná. (Nebojte, jednou vám ty rifle představím. Ale dnes ne.)

Ale to bych nebyla já, abych se spokojila s nepodarkem. Zároveň mi bylo jasné, že střih, který jsem použila, zrovna nejvhodnější není a tak jsem si vyrobila střih nový.


Nový střih jsem nejdříve otestovala na obyčejných, jednoduchých kalhotách. Na nich jsem vychytala mouchy, ale ty druhé už seděly skvěle.


Věděla jsem, že někde doma mezi látkama mám zbytek slabé džínoviny, poměrně lehce jsem ho našla a jak jsem měla chvilku volna, rifle jsem podle nového střihu ušila. (Stále to nejsou ony).


Bylo to něco jiného oproti těm tvrdolínům z mých bývalých riflí, ale stále ještě neměly pravé kapsy a tak jsem měla chuť si střih zase trochu upravit a udělat si rifle s pravými kapsami.


Jenže jsem už neměla slabou riflovinu. Zkusila jsem zajít do Prioru, jestli ji náhodou nemají. Jak jsem správně tušila, neměli už ani tu tvrdou.


Tak mi nezbylo nic jiného, než prolézt všechny hrabáky v Turnově - a to jsem koukala jak blázen, kolik jich tady máme - a hledat nějaké oblečení, které by bylo z měkoučké rifloviny.


No a snad v posledním hrabáku, který jsem objevila spíše náhodou, měli skvělou riflovou košili, z přesně takové slabé rifloviny, kterou jsem potřebovala. Ano, toto jsou rifle z té košile.

Rifle mají pravé kapsy jak vpředu, tak vzadu.

I když je riflovina měkoučká, tak jsem stejně prošití kapes musela dělat v ruce, protože mi to stroj hrozně hrnul.

Kalhoty jsem udělala trochu nižší, ale zjistila jsem, že pro fešky to není to nejvhodnější, takže příště "bokovky" feškám dělat už nebudu.

Protože jsem nedávno fotila Wee a také Trišu, která se vám představí v těch tlustých riflích, na řadu pro představení riflí se dostala Natalia.

Na sobě kromě těch riflí má halenku od Wee a bundičku z nějaké Barbie FF sady. Jo a to jsem zapomněla, nedávno jsem měla kabelkové období, kdy jsem nadělala plno kabelek, toto je jedna z mé dílny.

Určitě jste si všimli těch krásných naušnic, ty jsou od Lenky (Nauriel).

A to bych už snad nebyla já, abych nedala panence do vlasů sluneční brýle, ale už si nejsem úplně jistá, od koho původně jsou. Hádala bych, že jsou od Paris, ale stopro to není.

Jo a mohla bych vám něco povědět o mém červeném pozadí.

Přes veškerou snahu o zlikvidování škumpy, opět se mi na zahrádce objevila. A protože jsem věděla, že na podzim bude zase krásně červená, nechala jsem ji tam.

Ale! Rostla na nevhodném místě, tak jsem ji ustříhla, zapíchla si ji tam, kam jsem potřebovala a mohla jsem fotit.

Nafotila jsem i zadní kapsy.



Fotek je zase spousta, ale to jsem prostě já, nikdy nevím kdy přestat.





Myslím, že lepší podzimní krásku jsem vybrat nemohla.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém