Zase resty - Wee v březnu

Opět přicházím s fotkama, které mám nafocené už trochu déle. Letošní zima byla dost dlouhá a když v březnu na chvilku vyšlo sluníčko, vzala jsem Wee na zahradu a užívala si focení venku. Vše je ještě takové hnědé a ošklivé, ale i tak to byl rozdíl od interiérového focení. No, užívala jsem si to...




Wee má stále na sobě své vlastní oblečení.

A dokonce má ještě ne zcela rozdělaný účes.



Mám v zásobě ještě několik sad fotek, které jsem Wee nafotila.

Nedávno prošla poměrně velkou změnou, tak fotky s jejím původním vzhledem budou už jen vzpomínkou.





Fotek je opět mnoho, jak jinak, že? :-D





Tvář Eugenia miluju. Doufám, že nám letos Integrity nějakou nabídnou.







Příště se vám Wee ukáže v něčem méně formálním.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém