Vzpomínky na zimu 1/3 - Jonathan

Na podnět Lenky, že mi nefunguje klikací ikonka s Natalií, jsem se rozhodla zkontrolovat ikonky všechny. Při kontrole jsem zjistila, že jsem nevložila hroznou spoustu fotek, které jsem fotila třeba ještě v zimě. Matně si vzpomínám, že hlavní příčinou byly změny na blogu, které mě otrávily natolik, že jsem články v té době nevkládala a raději hodila fotky jen tak na flickr.
Ale byla by rozhodně škoda nevložit mé tři nej kluky.
Fotky jsou takovou vzpomínkou na zimu a malým připomenutím, co nás za pár měsíců zase čeká...



Prvním fešákem je Jonathan oblečený do obleku od Rockyho.




Jonathan byl můj první fešák.





Doufejme, že letos konečně nějaké fešáky uvidíme. Vloni to byla docela slabota.






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém