Indy na pláži

Říkala jsem si, že je poslední srpnový den a že by to chtělo ještě nějaké letní fotky mezi ty mé zimní kluky, kteří si vzpomínají na zimu.
Mám pro vás poslední sérii fotek ze Španělska. Tentokrát jsem po ránu vzala převléknutou Indy...




Když jsem dělala tyto fotky, stala se mi taková věc - z igelitky, ve které jsem Indy nesla, mi vypadla karta na odemykání pokoje.



Pěkně mi zatrnulo. Okamžitě se mi před očima prohnala představa, jak vysvětluji na recepci, že jsem kartu ztratila. Ale protože byla pláž opět krásně upravená, bylo snadné jít zpět po svých stopách a kartu jsem naštěstí našla. Určitě si dovedete představit, jak se mi ulevilo.

Indy jsem oblékla šatičky, ve kterých jsem kdysi koupila Makeup Chic Kaylu.





Ani nevím, co bych vám o fotkách psala, tak se pěkně kochejte bez mého přerušování. :-)

















V pozadí je náš hotel.



A tady jsem opět využila palmy, které na pláži rostou.










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém