Teplo, teplo, teplíčko

To je dneska teplíčko, že? Sice jsem tyto fotečky dělala už asi před týdnem, ale myslím, že se pro současné tropické počasí hodí perfektně...






Takto jsem měla Indy obléknutou už na dovolené ve Španělsku. Chtěla jsem jí udělat poslední den ještě nějaké fotky, ale jako na potvoru bylo celý den zataženo.


Protože se mi v těchto MyScene šatičkách hrozně líbila, udělala jsem jí fotečky alespoň doma u bazénu.











Indy šla vyzkoušet teplotu vody.

Chvilku přemýšlela, zda nohu v bazénu smočit nebo raději ne.

Nakonec se odhodlala a nožku ve vodě smočila.

Voda byla krásně teploučká. ( Dnes jsme naměřili v bazénu 31,5°C. Člověk se v něm už ani neschladí.)


Ale protože neměla plavky a nahá do vody jít nechtěla (je dáma přeci), tak si jen užívala sluníčka na lavičce.







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém