Tatu - pokračování

Přicházím s další várkou fotek krásné Poppynky Tatu. Tentokrát budou více zaměřené na obličej a mé oblíbené hraní si s vlasy...






Panenka měla původně vlásky dost slepené, tak jsme je malinko provzdušnily.



Opět jsem nebyla schopná si vybrat pouze jednu fotek, proto jich tu je podobných více. Ale na to jste už u mě zvyklí, takže hádám, že vás to ani nepřekvapuje. :-D

Tady jsem se snažila zachytit ty mega řasy.

Nevím, zda jste si všimli v předchozím článku, že Tatu stála na černé podlaze.

V průběhu focení mě neustále někdo vyrušoval, pokaždé jsem musela panenku položit a když tam tak ležela na té čené zemi, napadlo mě, že ji zkusím tak vyfotit.

Černá zem je z černé tapety, kterou jsem vytáhla nahoru a hned z toho vzniklo studio.

Myslím, že to nebyl úplně špatný nápad.









Pak jsme se zase přesunuly zpět mezi krabice.

Tatu a opět její mega řasy.










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém