Sunny u moře

Abyste si nemysleli, že je už konec s fotkama ze Španěl, tak rozhodně není! Okolo bazénu a hotelu jsme se motali už dost, proto jsem vzala Sunny s námi k moři....



Jak si můžete všimnout, španělské pláže jsou kamínkové. Má to své výhody i nevýhody. Nevýhodou je určitě to, že to tlačí do nohou - teda alespoň mě. Vilda v tom běhal a nezdálo se, že by mu to nějak vadilo. Zřejmě nemá tak citlivé nohy jako já.


Další, podle mě zásadní nevýhodou je, že se z těch kamínků nedají stavět hrady a nedá se s ním hrát stejně, jako s pískem, který je v Itálii.

Na druhou stranu, kamínky se dají oklepat a nemáte je, jako písek, všude. To se nám rozhodně líbilo, člověk nenosil do pokoje tuny písku a nevyklepával ho ze všeho.

Pláže byly každý den krásně upravené a uhrabané. Každé ráno tam jezdily stroje, podobné rolbám a pláže čistily.

Ještě bych jako výhodu místních pláží viděla to, že tam bylo minimum lidí. Zřejmě většina lidí se zdržovala spíše u bazénů u hotelu, proto na pláži bylo skoro prázdno.

U moře byla slyšet hodně čeština a slovenština. Je znát, že jsme národy bez moře a když už k němu jedeme, tak si ho i užíváme.

V jednom z předešlých článků jste viděli Vildu se Sunny, jistě vám došlo, že to byla fotka z tohoto focení.

Samozřejmě, že kousek od nás byla rodinka, která si opět všimla, že fotím panenku. Po chvíli pozorování je to nakonec přešlo a já jsem se mohla v klidu věnovat své činnosti.

Sunny se tímto s vámi loučí a příště se na vás těší opět u moře, ale za ranního rozbřesku a v jiném oblečení.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém