Rozkvetlá zahrádka s Bellou


Tak moc jsem se těšila na jaro a na rozkvetlou zahrádku a určitě si dokážete představit moji frustraci, když neustále prší a prší a já nemůžu všechnu tu krásu plnohodnotně nafotit. V neděli, po vydatném dešti, na chvilku vykouklo sluníčko a tak jsem čapla Bellu, která se pěkně vyjarnila a udělala jsem jí pár fotek...




Tento článek není jen o Belle, ale i o mých jarních kytičkách, které mi vykvetly ve skalce.








No a protože jsme nestihli posekat, máme na zahradě i luční květiny.





Moje oblíbená mandloň. Vypadá to, že letos se mi opět nepodaří vyfotit s panenkou, tak alespoň jsem si udělala fotku samotné.

Miluju pampelišky.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém