Moje krásná kopretinka

Mám pro vás jedno velké překvápko!
Když jsem v úterý přišla z práce domů, venku stále ještě svítilo sluníčko a mraky na obloze dělaly úžasné dramatické obrazce. Zahradu jsme měli z předešlého dne krásně posekanou a na ní se vyjímaly ostrůvky právě vykvetlých kopretin. Samozřejmě, že mi to nedalo a rozhodla jsem se, že to musím nafotit. Abych nefotila samotné kopretiny, zvolila jsem jako fotící objekt Vildu. Avšak velmi brzy jsem zjistila, že to byla volba špatná a nechala jsem ho raději jít po svých. Ale to krásně modré nebe a ty mraky a slunce a ty kopretiny mě nenechaly v klidu a tak jsem vytáhla z vitrínky někoho, koho jste tu neviděli už hoooooodně dlouho...




Snad si ještě pamatujete na moji Tonnerku Taylor.

Dvě Tonnči nás vloni opustily, ale Taylor s Lilianou a Damonem s námi stále bydlí.

Právě proto, že jsou kopretiny dost vysoké, říkala jsem si, že jedině některá z mých vysokých holek by jim mohla výškově vyhovovat.

Taylor má na sobě šatičky, které jsem šila na stejno, jako kdysi šaty pro Ledovou královnu Lilianu.

Šatičky mají stejný střih, jen jsou krátké a mají flitry.



Musím se přiznat, že focení Taylor mě moc bavilo a tomu odpovídá i množství fotek.

Omlouvám se, že fotek bude opravdu strašně moc, ale bylo a je mi jasné, že k focení Taylor se zase nejméně rok nedostanu, tak jsem cvakala a cvakala.

Ty její vlasy na sluníčku jsou prostě nádherné.



V dálce si můžete všimnout těch dramatických mraků. Každou chvilku mi schovaly sluníčko a já jsem musela čekat, až zase vyleze.











Docela mě mrzí, jak má Taylor švidravé oči. Nevím, zda jí je jednou nepředělám.



Docela jsem zapomněla, jaká mají klouby omezení. Bylo poměrně těžké ji usadit tak, aby nožky byly přirozené a já jí je při stáčení nezlomila.







Fotek je tolik, protože jsem si neustále hrála s tou její božskou hřívou.





Tak a to je poslední fotka. Těšíme se zase za rok. :-D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém