Vanessa

Out Sass
Vanessa Perrin Dressed Doll
Fall 2012 FR W Club Exclusive
LE 875 ks
Approximate Ship Date: Late Winter/Early Spring 2013
Integrity Toys Inc.

Ráda bych vám představila můj nový přírůstek ve Fashion Royalty rodině. Je jím tato nádherná rudovláska od Integrity Toys. Panenka byla vyrobena pro členy W clubu v takovém množství, kolik bylo objednávek. Z certifikátu jsem se dočetla, že celkový počet by měl být 875 ks. Od objednání uplynulo zase skoro půl roku, ale čekání se opravdu vyplatilo. Poměrně dlouho jsem váhala, zda do ní jít, protože nejsem zrovna fanynkou zubů, ale ty její vlasy a úžasné oblečení mě přesvědčilo. Když jsem pak uviděla Vanessy první reálné fotky, úplně jsem nadskočila radostí. Byla o mnoho hezčí, než na promu...





Sent to New York on official W Cosmetics business, Vanessa Perrin is able to take on any task in style and she does it every time!

When the paparazzi caught a glimpse of Vanessa as she walked out of her limo on Park Avenue, she was immediately recognized. The air suddenly exploded with flashes as Vanessa dazzled everyone by posing and showing her gorgeous smile to her followers, if only for a brief moment, before disappearing into one of the Avenue's most high-end addresses. If New Yorkers didn't know who she was before, they definitely do now!

As a special note, the mold that is being used for this exclusive W Club doll is the new Vanessa mold that was unveiled at the 2012 Integrity Toys Tropicalia convention in Orlando. We hope that our members are as excited about this fabulous doll as we are!




Panence jsem nechala původní jméno. Je to moje první Vanessa, tak jí zůstane její jméno.



Fotila jsem navečer při zapadajícím, měkkém, teplém sluníčku, proto jsou barvy trošku zkreslené.





Jak už jsem se zmínila. Vanessa má krásné oblečení a úžasné boty s kabelkou.

Hrozně se mi líbí její náramky.



Součástí oblečení je i tento fialový kožešinový šál nebo jak to správně nazvat.







Jak jsem se zprvu bála té otevřené pusy, nakonec jsem si to nemohla vynachválit. Dělá neuvěřitelně smyslný pohled.

Zaujalo mě, jak Vanessa vypadá úplně jinak z profilu.



Tady mi připomíná původní Vanessu.

Tato tvář je třetí modifikovanou tváří Vanessy. Poprvé byla použita na loňském Tropicalia eventu.



Mé oblíbené hraní si s vlásky.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém