Wee

World On A String
Eugenia Perrin Frost™ Dressed Doll
The Style Directive - 2012
LE 500 ks
Integrity Toys Inc.

Konečně přicházím s představením prozatím mé poslední panenky, kterou jsem dostala jako dárek k svátku Sv. Valentýna. No dobře, bylo to maličko jinak. Už nějakou chvíli jsem si na ni myslela a tak trochu po ní pokukovala a když se najednou objevila komplet, za rozumnou cenu a hlavně tady v EU, neváhala jsem zase tak dlouho a koupila ji. No a protože bylo akorát před Valentýnem, využila jsem tento svátek jako záminku. :-D
Panenka patří do loňské jarní kolekce a už tehdy jsem nad její koupí přemýšlela, ale tehdy mě okouzlily Poppynky, které dostaly přednost. Jenže, když se objevily její první reálné fotky, začala jsem litovat, že jsem si panenku neobjednala. A jak se objevovaly její další fotky, litovala jsem čím dál víc. Ale, jak často Léňa (Nauriel) prohlašuje, když vám je panenka souzená, tak se k vám dostane...



Vkládám oficiální komentář k panence:
Everyone always suspected that there was more to little Eugenia Perrin than met the eyes, but who could have guessed that Eugenia had it bad for Perry Marino and that the two went way back? Certainly not Natalia Fatalé! Always entangled in some scandalous affair or intricate multi-layered plan of some sort, Eugenia Perrin Frost's life is never simple, but always oh so glamorous!! Dressed for a secret meeting with her beau in one of Paris' trendiest boutique hotels, Eugenia's sophisticated look can't help but melt a few hearts on the way. Eugenia's fashion includes a knee length skirt with risqué slit, an ultra-feminine chartreuse dobby weave blouse, a dramatic tweed and fur jacket perfectly cinched at the waist by a shiny patent leather belt, with removable fur-collar and matching large brimmed hat- perhaps to better conceal her identity and keep her secret hidden from the paparazzi?



Panenka ještě v krabičce.




Panenka má opět hodně zajímavé oblečení. Kabátek má chlupaté rukávy, což je skoro škoda, protože se tím snižuje použitelnost kabátku. Chlupatý límec je odepínací.






Součástí balení byl kromě naušnic, náramku i prstýnek, který údajně dostala Eugenie od Perryho.




Nebylo by oblečení komplet, kdyby chyběl opět podivný klobouk. Naštěstí tento není až tak šílený jako ty předešlé a dokonce si myslím, že bude i použitelný.


Ještě, že má panenka zvednutý ukazováček a ne prostředník. :-D


Zaostřeno na klobouk.







Wee se pomalu svléká.


Možná bych vám mohla ozřejmit jméno, které jsem panence dala. Jak jsem už dříve vysvětlovala, dávám panenkám jméno, které nějak souvisí s jejich názvem. Jenže, vymyslet jméno, které by se podobalo slovu World nebo String, jsem nemohla najít. Až jednoho dne jsem si opět nad jménem přemýšlela a říkala si "v,v,ví" a bylo to. Měla jsem jméno! Kvůli slovu World, jsem použila dvojté "w" a přidala dvě "e" a bylo z toho Wee.


Halenka má pěknou zelenou barvu, která krásně ladí s vlasama.


Tady si můžete všimnout náramku.










Dalším doplňkem je i kabelka. Je moc pěkná, jen jsem moc nepochopila zvolenou barvu vzhledem k barevné kombinaci celého oblečení.








Detail na kabelku - hlavně pro Šárku. :-) Je opravdu krásně provedená a hned bych ji brala i pro sebe. Jen opravdu nevím, proč je fialková.






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém