Moje nej panenka - Eli

Včera jsem převlékala nějaké panenky a narazila na růžové šatičky od Spring. Vždy jsem zamýšlela šatičky obléknout právě Eli a protože holčina byla přes půl roku v riflích a triku, chtělo to rozhodně změnu. Také jsem si říkala, že pro Niny - Eley téma musím Eli pěkně obléknout, když ji mám reprezentovat jako svoji nej panenku. Myslím, že nemusím vysvětlovat, proč je právě Eli moje nej panenka. Ale kdyby přeci jen někdo tápal, tak Eli byla moje první Poppynka a s ní vlastně propukla moje vášeň v Poppynkách a celkově panenkách od Integrity Toys.



Jak jsem říkala u Wee, její klobouk není až tak špatný abych ho už nepoužila. Dokonce bych řekla, že je perfektní.

Od Wee jsem si vypůjčila i kožešinové boa.






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém