Eli v zeleném kabátku

Nedávno jsem někde zahlédla zelený dvouřadý kabátek a protože jsem měla doma hodně podobnou zelenou látku, rozhodla jsem se ušít podobný kabátek. Chtěla jsem se ještě na ten původní zelený podívat, ale už jsem ho nenašla, úplnou záhadou se někde ztratil a já si za boha nemůžu vzpomenout, kde jsem ho viděla. Kdyby jste někdo věděl, kde jsem takový kabátek viděla, budu vám vděčná za odkaz.
Jinak, fotky jsou z dneška, takže čerstvé, žádné léto, ale pěkná zima...






Pásek jsem použila od kabátu, který měl Jonathan.



Jeansy jsou od Barbie Basics 2.5, já jsem věděla, že se budou hodit.



Vím, že Eli má oči trochu jinak zelené, ale přišlo mi, že by jí mohl i tak kabátek slušet.




















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém