Sunny

Poppy Parker - Sunshine Games - 2012
Integrity Toys Inc.
LE 500 ks

I když tuto panenku mám doma už od srpna (přišla dva dny po Eleně), tak jsem s jejím nafocením nijak nepospíchala. Čekala jsem vlastně až do 9.září, kdy bylo tak krásně, že se děti rozhodly ještě naposledy vykoupat venku. Bylo mi jasné, že to může být moje poslední letošní šance nafotit panenku stylově u bazénu. Přeci jen k jejímu oblečení ten bazén prostě patří, teda, moře by bylo také fajn, ale to tady nemáme :-D.

Ani nevím, zda má smysl něco k panence říkat, všichni jste určitě poznali, že to je Poppy Parker od firmy Integrity Toys. Letošní kolekce těchto panenek byla hodně "mod". Panenky jsou zasazené do 60tých let a i proto mají tak trochu jiný typ očí.





Panenka ještě v krabičce.


I když na sobě měla jen plavky, tak u sebe měla ještě klobouk, tašku a botky, stylové brýle a bezvadné naušničky.




Klobouky jsou snad jedinou slabinou této firmy. Nemám doma jediný, který by panence seděl.


Už jsem to určitě několikrát zmiňovala, ale poslední dobou mám problém se zapamatováním si jmen mých nových panenek. Proto panenkám dávám jména, která jsou podobná jejich oficiálním, no a protože tato Poppynka dostala pojmenování Sunshine Games, nabízelo se jméno Sunny.


Sunny má o trochu tmavší pleť než běžné Poppči, ale není tak tmavá jako Sweet Confection.




Jé, také bych vám mohla říct něco k mé nové lavičce.


Vždy jsem holkám - Lence, Irče a Vlaďce záviděla jejich úžasné bílé lavičky. Pokoušela jsem se ji také sehnat, ale více jak rok se mi to nedařilo.


Když ani letos jsem na lavičku nenarazila v žádném obchodě - jak kamenném, tak internetovém, rozhodla jsem se ji vyrobit sama.


Brýle jsou docela divočina, že? :-D


Nemohla jsem si odpustit profilovou fotečku s krásnýma řasama.


Jo, takže ta lavička.


No, přeci jen toto je článek o Sunny, takže vám o lavičce více povím někdy příště. :-D






Je docela zajímavé, že vlásky v culíčkách nevypadají nijak dlouhé, ale když se natáhnou, tak svoji délku mají.








Sunny vám chtěla předvést její plážovou kabelu.





To je bříško, co? O takovém si můžu nechat už jen zdát.




Foteček je zase dost, to abyste se mohli pěkně pokochat. :-D






Sunny má zatím svůj původní účes, ale třeba jí ho také jednou rozčešu.






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Strojení stromečku - část druhá