Val má nové tělo a rozpuštěné vlasy - pokračování

Pomalu se dostávám k fotkám, které jsem nafotila už v létě. Při jejich připravování jsem zjistila, že velkou část fotek Val s rozpuštěnými vlasy jsem vám zapomněla vložit a přišlo mi, že by to byla skoro škoda, kdyby fotky zůstaly v mém počítači nezveřejněné.







Zjistila jsem, že afrikánky není potřeba vysévat do nádob a pak přesazovat, já je na jaře seju rovnou do země a také vyrostou.

Až doma v počítači jsem si všimla, že Val lezl brouček po výstřihu.



Val je taková moje oranžová královna, proto byla i Halloweenskou královnou.









Tady se mi Val hrozně líbila. Jo, mám pocit, že mi levandule stále kvete.








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém