Tropicalia Convention - Wclub luncheon a Saturday night ballroom



Tímto článkem bych ráda dokončila představování panenek z Tropicalia Convention. První dvě panenky jsou z akce pro členy W clubu. Victoire se mi moc líbila a dost jsem zvažovala, zda si právě ji nepořídit, ale nakonec to vyhrála kráska, která byla představena večer...


Item # 76006
Saint Tropez
Victoire Roux Dressed Doll
2012 Tropicalia Convention Exclusive






Item #57024
Escapism
Elise Jolie™
FR: Squared Dressed Doll
2012 Troplicalia Convention Exclusive Table Centerpiece









#57026A/B/C
Shoe Win
12" FR2 Doll Shoe Pack
2012 Tropicalia Convention Exclusive Table Giveaway






Tak a tady jsou panenky z hlavního večera celého eventu. I když si neustále sním o opálené Eugenii, tato mě až tak nenadchla.

Item #91307
High Profile
Eugenia Perrin Frost Dressed Doll
2012 Tropicalia Convention Exclusive Table Centerpiece








Jestli jsem to správně pochopila, tak tuto updatovanou Vanessu dostal každý člen jako dárek.

Item #91312
High Point
Vanessa Perrin Official Convention Doll
2012 Tropicalia Convention Exclusive








No a tady je hlavní Eventová panenka. Je zajímavé, že to není žádná bohyně, ale přirozeně krásná, sportovní holčina. Jak už většina víte, právě ona u mě skončila. Jednou se snad dočkáte i článku. Jen já jsem ji kupovala nahou.

Item #82047
Fame by Frame
Imogen Dressed Doll Welcome Kit Gift Set
2012 Tropicalia Convention Exclusive











Příští Convention se bude konat za rok v Los Angeles.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém