Halloween s Val

Dnes jsem už neplánovala žádný článek, ale nedalo mi to, když je dnes ten Halloween a já mám fotky s dýní. Pro Niny říjnové téma Halloween jsem se rozhodla uplést svetřík v barvách, které jsou pro Halloween typické - teda pro mě to je hlavně oranžová. Měla jsem připravenou maličkou, keramickou dýni a jednu opravdovou jsme koupili. Tu jsme s dětmi vydlabali. Výsledek jste mohli vidět u Niny a snad vám nebude vadit, když více foteček ještě připravím do dalšího článku.
Ale dnes se vám představí opět Val v novém pruhovaném svetříku ...




V říjnu jsme jely s Iren na sraz panenkářek do Prahy. Tam mi přinesla ukázat svetřík, který zkoušela plést podle mého rozpisu. Na to, že to byl její první pletací pokus, to bylo perfektní, ale co mě úplně dostalo, byla kapuce. Nedalo mi to a musela jsem se opičit a zkusit kapuci také uplést.

Tento svetřík byl plný novinek. Nejen, že jsem zkoušela poprvé plést kapuci, ale poprvé jsem zkoušela plést proužky a uprřímně říkám, že to bylo šílený. Neustále se mi motaly vlny a rukávy byly peklo. Také jsem se zařekla, že příště už žádné proužky plést nebudu. Hádejte, jaký svetřík právě pletu. :-D

V průběhu pletení jsem si říkala, že svetřík asi zrovna povedený a oblíbený nebude a tak jsem mu udělala kapsičky.

No, po dokončení a oblečení jsem byla naprosto nadšená.

Jen škoda, že foťák nedokázal zachytit pravé barvy, které svetřík má.

Tak a teď bez povídání si můžete užít fotky.






















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém