Začalo to šatičkama

Po několika článcích o Rockym, přicházím s letní květinkou Barbarou.

V létě jsem si koupila tuto úžasnou květinovou látku a hned mi bylo jasné, že z ní ušiju takovéto jednoduché letní šatičky. Sice jsem trochu zápolila s vrškem, ale nakonec jsem to nějak udělala, aby šatičky seděly a nepadaly. Tady jsou ještě bez ramínek, ale po nafocení této série fotek, jsem je tam nakonec stejně přišila.

Zdá se vám, že jste podobné šatičky viděli u Lenky? Jojo, viděli, ale jí jsem ušila jiné - její vlastní. :-)

Protože se u minulého článku Ľubo vyslovil, že mu vyhovují fotky bez komentářů, není nic jednoduššího, než vyhovět. Přeji příjemné pokoukáníčko....























Možná si říkáte, že jste se vlastně nedozvěděli, co začalo šatičkama? No přeci šití z květinové látky. :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém