Rocky

Fashion Royalty - Rock Steady Romain Perrin - 2011
The Rock Fashion Wedding Collection
The W Club Exclusive Club Doll
Integrity Toys Inc.
LE 750 ks

Říká se, že když člověk něco moc chce, tak toho i dosáhne. No, ani nevím, zda jsem chtěla tak strašně moc, ale Romaina se mi sehnat podařilo. Pokoušela jsem se ho sehnat ještě v době, kdy ještě nebyly zveřejněny jeho reálné fotky. Po zveřejnění jsem trochu zalitovala a říkala si, že kdyby nedopadl, tak bych až tak moc smutná a zklamaná nebyla. Jenže on si ke mně cestičku našel a já jsem za to moc ráda...




Romain neboli Rocky cestoval z US, takže jsem si zace u kamarádů celníků pěkně poplatila.

Rocky ještě v krabičce. Měl u sebe náhradní ruce, kde jsou nakreslené rukavičky, dále přívěšek na krk a naušnice.

Certifikát pravosti, kde je uveden i počet, kolik bylo panáčků vyrobeno. Jelikož se jedná o klubovou panenku, každý člen klubu měl právo si ji objednat. Panáček byl klubovou FR panenkou pro rok 2011.

Nemohla jsem odolat a nafotila jsem vám botky samostatně. Jsou dost kuriozní.

Někteří jste si možná všimli Rockyho fotek už na flickru. Ano, mám ho už snad od června, ale protože měl opět hrozných fotek, do jejich třídění a přípravy na článek se mi hrozně nechtělo.

Panáčkovi jsem dala jméno, které jsem odvodila z jeho názvu Rock Steady - tak je jednoduše Rocky.

Panáček má na sobě úžasné oblečení - jak jinak.

Z názvu už jste se jistě dovtípili, že panáček je ze svatební kolekce, tudíž má oblečení určené pro tuto příležitost. Ale mám pocit, že za ženicha nešel.

Nevím proč IT dali k panáčkovi ručky s pokrčenýma prstama a druhé výměnné normální ale s rukavicema.

Rocky má úžasně propracované sako, šálku, šifonovou košili, kalhoty s lampasem a samozřejmě ponožky.

Tato fotka je jedna z mých nejoblíbenějších.

Rockyho jsem fotila při zapadajícím sluníčku, proto vypadá tak pěkně opáleně.

A ještě pohled zezadu.

Protože mám fotek opravdu strašně moc, rozhodla jsem se je nakouskovat do více článků. Takže příště se můžete těšit na "svlíkačku". :-D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém