Elena

Poppy Parker - The Happening - 2012
Integrity Toys Inc.
LE 600 ks

Včera jsem měla neuvěřitelný den, teda, neuvěřitelný narozeninový den. Dopoledne jsme si udělali s mamkou a Vildou výlet do Liberce do nákupního centra a tam jsme slavili mé narozeniny nákupem zlevněného oblečení. Byly jsme s mamkou velmi úspěšné a poměrně citelně to zaznamenaly naše účty. :-D
Odpoledne jsme pak s Vildou dojeli pro Adri, která tento týden chodí do příměstského tábora. Poměrně vyčerpaná, ale spokojená, jsem si sedla ke kávě a děti mi najednou přinesly balíček. Prý jim ho dala sousedka. Hned jsem běžela za sousedkou, abych zjistila, kde se u ní vzal. Dopoledne, kdy jsme chodili po nákupním centru, se tady stavil chlapík z některé doručovací společnosti a přivezl mi balíček. Tím, že jsem nebyla doma, nechal ho u sousedky. Díky bohu.
Samozřejmě, že se jednalo o panenku, ale koho by napadlo, že tak brzy přicestuje. Platila jsem ji v pondělí tento týden, zřejmě ji okamžitě poslali a už ve středu dopoledne byla tady. Neuvěřitelné. Pro upřesnění, že jsem v takovém údivu je, že panenka cestovala z Německa.

Toto je moje narozeninová kráska:




Rychle jsem ji nafotila v krabičce, abych ji mohla co nejdříve rozdělat.

Panenka ještě v zavřené krabičce, která vrhala zajímavý odlesk.

Musela jsem si nafotit panenku v krabičce, protože mi bylo jasné, že už nikdy ji takhle neuvidím.

Viděla jsem plno jejích fotek a přiznám se, že jsem byla ve velkých rozpacích.

Tato celá řada má prostě jiný typ očí a jsou, jak to říct, no prostě, jsou jiné.

Tak a panenka se už dostala z krabičky.

Okamžitě dostala nádherné naušnice a náramky, které už začínají černat.

I když mi bylo jasné, že ven vzít panenku už nemůžu - máme na zahradě k večeru už stín.

Postavila jsem krabice od Poppynek a Fešek a šla fotit k oknu, kde pomalu zapadalo sluníčko.

Jak je vidět, sluníčko je už takové měkké, žluté, ale jak uvidíte dále, panence to spíše prospělo.

Panenka má ve výbavě ještě stříbrné psaníčko.

Šatičky jsou opět úžasně provedené, i zezadu.

Panenka měla vlásky dost slepené.

Jsou úžasně dlouhé a tak trochu vlnité.

No a já jsem si s vláskama začala hrát.

A jak se zdá, nedopadlo to vůbec špatně.



Teď bude následovat záplava fotek, kde má Elena vlasy různě na hlavě nakupené.



Ale je to zase něco naprosto jiného, co ještě nikdo nevyzkoušel. Teda, možná vyzkoušel, ale fotky jsem neviděla.





Myslím, že panence svědčí vlásky puštěné trochu do očí.







Také bych mohla vysvětlit jméno Elena.


Když jsem viděla první fotky této krásky na Flickru, nadskočila jsem radostí.

Nejen, že panenka je krásná, ale v ten moment mi hrozně připomněla Elenu Gilbertovou z Upířích deníků, které jsem velmi pečlivě sledovala.

No a bylo o jméně rozhodnuto.

No dobře, Upíří deníky jsou blbost, ale když si můžu hrát s panenkama, proč bych nemohla koukat na upíry, že? :-D



Tuto fotku jsem vložila hlavně kvůli těm řasám.

No řekněte, neměla jsem to úžasný narozeninový den?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém