Barb jako Day Tripper

Když se objevila mezi letošními Poppynkami Day Tripper, hrozně mě zaujalo její oblečení. Po panence jsem netoužila, protože jsem měla objednanou tuto Barb a dvě platinové Poppynky jsem mít nemusela. A tak vlastně to byl i důvod, proč jsem kabátek šila. Chtěla jsem z Barb udělat takovou moji Day Tripper...





Tím, že Barb má jinou malbu, až tak jí to nesluší.

Barb jsem dala jediné modré šatičky, které doma máme.

Šatičky, které měla kdysi na sobě Bella, dostala na cestu k nové majitelce Selima.

Ale abych nemluvila stále o oblečení, které jste už mnohokrát viděli, pojďme se podívat na vlásky.

Vlásky Barb jsem také přelévala vícekrát.

Také jsem je namáčela v Sense, což jsem asi úplně nemusela.

Byly pak takové tuhé, což vlastně vidíte taky.

Na denním sluníčku vlásky tak žlutě nevypadají.





Opět jsem se nechala strhnout a nadělala hrozných foteček.

Ale myslím si, že tato kráska si je zaslouží.

S botičkama mám malinko potíž. Zatím máme jen dvoje.



Barb zapózovala ještě u kamenů.



Při focení se mi docela stýskalo po Eli. Jsem zvědavá, kdy se nám její tělíčko vrátí.






















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém