Zahrádka v dubnu s Eli

Ráda bych vás provedla mojí krásně rozkvetlou skalkou. Už z názvu je jasné, že toto kvetenství se vztahuje k měsíci duben a jako průvodkyni jsem si vzala moji oblíbenkyni Eli...




Také vám přijde, že to jaro nějak rychle přišlo a taktéž strašně rychle odešlo?

Na podzim jsme s Vildou vysadili cibulky narcisů a tulipánků.





Na podzim si budu muset opět koupit takové luxusní tulipány.



Mám pocit, že byly tři, ale jeden nevyrostl.

Je tak velký, že Eli má co dělat, aby ho objala.

Naše roztodivná skalka, ale musím se pochválit, protože mi na ní neustále něco kvete.



Letos je kosatečků už zase o trochu více.






Toto je moje azalka stálice. Je to zřejmě nějaká odolnější odrůda, protože ta kvetla každé jaro.




Když jsem si Eli pořizovala, tak mi bylo jasné, že její malba se bude krásně hodit pro mé focení venku. A taky ano, tady jí ladí třeba stíny.






No a tady ladí pusinka. Doufám, že jste si naši prohlídku skalky užili.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém