Monika a rododendron

Po mnoha článcích, kde se vyskytovaly pouze panenky od Integrity Toys, vkládám zase nějakou zástupkyni od Mattela.
Letos mám hroznou radost, protože mi konečně po několika letech zase vykvetl můj malý rododendron. Poslední roky mi vždy buď celý nebo jeho převážná část na jaře promrzla a pak nekvetl. Naštěstí letos nemrzlo, tak mi keřík vykvetl...



Říkala jsem si, že některým se už po mých mattelkách stýská, tak jsem si na pomoc vzala Moniku.

Zdědila po Eli kabátek a řekla bych, že jí sluší ještě víc a možná, že jí i lépe sedí. Přeci jen střih byl na model muse tělíčko.



Je docela legrační, že po té dávce Integritek mi přijde, že má Monika hrozně tlusté tváře. :-D

















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém