Moje kompletní IT partička - 1.část

Slíbila jsem, že dnes budou fotečky celé mé IT partičky a jak vidíte, slib plním. Zatím začneme pár fotečkami Stevena a jeho momentální partnerky Belly...





Trochu jsem si předělala skalku a vytvořila si pozadí pro focení.


Šárka se mě v předchozím článku ptala, odkud mám ty bílé kamínky. Já jsem je kupovala v místním, poměrně velkém zahradnictví, ale podle letáků vím, že je prodávají i v OBI, Baumaxu či Bauhausu.


Poslední dvě fotečky samotných fešáků. Pak budou už jen s babama.


Kluci už nastavují ruce ke svým partnerkám.


Tak a toto je moje celá IT partička.


Focení bylo opravdu náročné. Panenky nechtěly u panáčků stát, neustále se klátily a padaly, do toho začalo být vedro, takže jsem si to vážně užívala. :-D


Fotila jsem zvlášť fešáky s jejich partnerkama a Stevena s Bellou. Steven ke klukům moc nezapadá, protože to je dynamiťák a je znát, že je mladší.




Udělala jsem i nějaké fotky samotných párečků.


Nemohla jsem si vybrat pouze jednu fotečku, tak jsou čtyři.


Hrozně se mi líbilo, jak pěkně se Gabriel k Ginny tulí.


Gabriel je úžasný panáček, ale je vážně hrozně drsný. Někdy se ho až sama leknu. Ale když k němu dám Ginny, tak jako by najednou zněžněl.


Holky se rozhodly změnit pózy.


Riven a Eli.


Paris a Jonathan.





Paris chtěla něco Jonathovi říct, ale naklonila se až moc do strany...


... auvajs. Takhle to dopadá, když se fotí venku. :-D





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém