Kompletní IT partička - pokračování

Po delší době, kdy se tady na blogu nic nedělo, za což se svým pravidelným návštěvníkům omlouvám, přicházím s pokračováním foteček mé IT partičky...



Toto je zatím moje kompletní partička.

Kdyby se někdo pozastavoval nad nevhodně ladící Bellinou obuví, tak mám jedno vysvětlení. Když jsem panenku přinesla ven, měla na sobě ještě žlutý kabátek, ke kterému botičky krásně ladily. Ani nevím proč, ale měla jsem pocit, že bych měla kabát sundat, no ale pro nové botičky se mi domů už chodit nechtělo. Tak je holka taková neladící.

Dělala jsem fotky z různých úhlů, aby byli všichni pěkně vidět. A hlavně, věděla jsem, že zase dlouho celou partičku venku fotit nebudu, tak si je užijte.









Moc se mi líbila fotečka samotné Eli. Určitě vám už chyběla, že? :-D



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém