Kabátek alá Day Tripper Poppy Parker

Tentokrát bych vám ráda předvedla zase něco z mé tvorby. Když se představily nové panenky Poppy Parker, tři z nich mě okouzlily natolik, že jsem po nich zatoužila. No a u poslední se mi hrozně líbil její skvělý obleček. Kupovat panenku kvůli oblečku není můj styl, ale nedalo mi to a rozhodla jsem se o ušití napodobeniny. Myslela jsem, že ušiji jak kabátek, tak šatičky, ale nějak jsem u kabátku skončila a nemůžu se přemluvit k šatičkám. Protože to vypadá, že se šatiček chvíli nedočkáme, rozhodla jsem se, z jistých důvodů, předvést alespoň kabátek. Shodou okolností měla Bella na sobě také modré šatičky, takže barevné složení panenky vlastně souhlasí...



Kabátek, o který jsem se snažila, je tento.


Doma jsem našla zbytek této melírované žluté látky.




Tak trochu oříškem byl samozřejmě střih, především jeho kapsy, které pokračují dále nahoru v záševek.



Protože mám doma snad jeden ročník časopisů Burda, rozhodla jsem se nejdříve najít podobný střih tam.


Měla jsem štěstí a podobný model jsem opravdu našla.


Tak jsem pochopila, jak střih zhruba vypadá a též jsem si mohla přečíst, jak se to vlastně šije.


Vycházela jsem z trochu upraveného základního střihu na kabátek podle Nency.


No a toto je vlastně výsledek.


Mám pocit, že můj kabátek je o trošku kratší než originál, ale i tak jsem docela spokojená.


Při focení mi asistoval Vilda. Připravil panence poklady, které našla.










Opět záplava fotek. Ale to bych nebyla já, kdybych vložila jen tři fotečky, že?




Celý kabátek je vypodšívkovaný, ale přiznám se, že podšívku jsem odflákla.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém