Johnny v nové košili

Minulý týden jsem se snažila udělat si střih podle Rivenovi košile. Rozhodla jsem se ušít panáčkům poctivou košili se sedlem, pořádným límečkem, rozparky na rukávech atd. Protože jsem střih dělala ze sešité košile, do poslední chvíle jsem nevěděla, jak ta má vlastně dopadne. No, jak můžete vidět, košili předvádí Johnny, protože IT klukům je malá, především jim jsou krátké rukávy. Ale jsem moc ráda, že má práce nebyla úplně marná a košili mohou matteláci vesele nosit...



Ani nevím, proč jsem si pro focení zvolila zrovna Johnnyho, ale uznejte, že mu košile sluší.


Měla jsem v plánu použít háčky místo patentů. Ale ty, co jsem si pořídila, byly moc velké, takže by buď trčely ven nebo by bylo vidět jejich přišití.




Johnny mi dělal skvělého modela.


Asi se divíte, proč má na sobě ty kožené kalhoty, které se ke košili zrovna moc nehodí. Je to ze dvou prostých důvodů. Za prvé, Johnny je rebel a kdyby měl černé slušné kalhoty, bylo by to potlačení jeho identity. Stačí, že má na sobě "slušňáckou" košili. No a ten druhý důvod je ještě prozaičtější. Má na sobě boty, které se strašně špatně sundávají a abych mohla sundat kalhoty, musela bych sundat ty boty. Kdyby měl obyčejné mattelovské nohy, tak by mi to bylo jedno, jenže Johnny má v kotníku kloub a při nešetrném tahání boty, bych mu mohla i nohu utrnout a to se mi nechtělo zbytečně riskovat.


Miluju, když mají kluci nohy mírně do "O".






Na zádech jsem se snažila o sámek.


Protože při focení v bytečku seděla i Eli, tak jsem ji přibrala a udělala jim pár společných fotek. Nic to neznamená, protože Mattel a IT panenky neplánuji kombinovat.


Musím ještě vychytat některé mouchy mého nového foťáku. Často mi zaostřuje na předměty, které nechci a naopak.




Rivenovi se zdálo, že by to už mohlo stačit a pro Eli si došel.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém