Eli a Paris se převlékly

Opět přicházím s fotečkami Eli a Paris v bytečku. Zkusila jsem byteček přenést na sluníčko a fotit při sluníčku. No, musím se přiznat, že jsem si to docela užívala...





Eli jsem ušila tríčo podle Nency střihu. Nechala jsem skoro moc velký výstřih. Plánovala jsem, že na ramena našiju ještě kroužky, které to trochu stáhnou, ale ještě jsem se k tomu nedostala.


Paris jsem zkusila svetřík od Eli a byla jsem překvapená, jak jí sluší.






V té době jsem též našila plno bílých elasťáků v různých šířkách.



























Udělala jsem opět jednu fotečku celého bytečku.






Holky si udělaly čtenářskou chvilku. Jen bych se potřebovala naučit od Šárky udělat pořádný časopis nebo knihu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém