Elizabeth - Poppy Parker Perfectly Purple

Poppy Parker - Perfectly Purple - 2011
She's Arrived! Collection
Integrity Toys Inc.
LE 400 ks
Ráda bych vám představila moji první Poppy Parker. Vždy se mi líbila Edina Elenka a pak mě Léňa hodně navnadila svojí Marinou. Ještě mi to chvilku trvalo, než jsem se odhodlala pro pořízení své první Poppynky, ale když IT vloni na jaře představili svoji novou kolekci pro rok 2011, objevila jsem tam i panenku, za kterou jsem byla ochotná zaplatit "majlant" - alespoň pro mě. Zkoušela jsem ji před-objednat u známých dealerů v US, ale už ji měli všichni vyprodanou. Tak jsem zkusila oslovit znovu Maddie v Kanadě, od které mám Lukase a podařilo se, ještě jí pár kusů zbývalo. Když jsem ji před rokem (4.3.2011) objednávala, netušila jsem, že na ni budu čekat tak strašně dlouho...




Panenka měla vyjít v červnu a já jsem si myslela, že bych ji mohla dostat v srpnu k narozeninám. Bohužel, v červnu vydalo IT prohlášení, že tato panenka a Foto Fab, kterou můžete vidět u Zuzky a Lenky, budou mít zpoždění ve výrobě. Mám pocit, že měly vyjít v září. Tehdy mi bylo jasné, že k narozeninám ji už nedostanu. Ale byla tady vidina, že by holka mohla být k vánocům. Nakonec se panenka dostala k dealerům po Novém roce a k tomu mému, kanadskému, ještě déle. Měla jsem ale štěstí. Ač jsem platila poštovné za loď, lodí určitě nepřiplula, protože ani ne za týden byla na celnici v Praze.

Jak už víte, panenka ke mně přicestovala přesně na svatého Valentýna.


Konečně se mi podařilo připravit jí její "bejvák" a nafotit ji v něm. Zatím se jen nastěhovala a zařizovat si ho bude postupně.


Fotečky jsou o tom, jak se Poppy, neboli naše Elizabeth, svléká.


Tady se vám snaží předvést botičky.


Pro panenku jsem měla připravené trochu jiné jméno, dokonce jsem o ní tak už mluvila. Ale v týdnu nám zemřela babička a při pohřbu mě napadlo, že bych po ní mohla panenku pojmenovat. Babička měla moc pěkné - královské jméno a já jsem zvolila jeho anglickou formu. Dokonce bych řekla, že babička byla za mlada této panence trochu podobná.




Tak a už je Eli bez čepičky.


Tady jsem vám chtěla předvést, jak je sáčko pěkně vypodšívkované. Opět obleček od IT nezklamal.


Vestička se mi takhle samotná na tělíčku až tak moc nelíbí.




Pokračujeme ve svlékání.




Tak a Eli je už v rouše Evině.


Dost se styděla, tak se zakryla alespoň kabátkem.


Focení mě strašně bavilo, i když jsou všechny fotky s bleskem. Protože jsem fotila v noci.


Poppynky mají úžasná kloubová tělíčka a ta jejich roztomilá tvářička, vůbec se nedivím Zuzce, že šla tímto směrem.


Ještě jedna hambatá fotka.


Aby se s vámi neloučila nahá Bety, tak tady máte jednu fotečku její krásné tvářičky.

Příště se vám Elizabeth představí v oblečku, který jsem jí připravila.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém