Isabella Swan

Twilight Bella Swan
Pink Label, 2009
Dostávám se k představení mého dalšího dárku k vánocům, tím je panenka představující hlavní hrdinku z Twilight ságy - Bella Swanová. Panenku jistě všichni moc dobře znáte třeba od Irči, Vandy nebo Vlaďky, které ji také pěkně rozebraly, takže toho jsem ušetřená. A další zajímavou věcí je, že ji také fotily ve sněhu.
Panenku mám doma už od srpna, ale celou dobu byla zavřená ve skříni a čekala na vánoce. Mám ji z Drážďan, kde jsme byli celá rodina na výletě. Nikdy jsem její nákup neplánovala, ale v obchodě na mě koukala za skvělou cenu a tak jsem neodolala. Oficiálně jsem ji ale dostala od mamky k vánocům.
Ve středu se udělalo úžasné zimní počasí (bylo nasněženo, teplota kolem nuly a svítilo sluníčko) a tak jsem na nic nečekala a šla zachytit ten moment právě s Bellou. Panenku jsem pojmenovala oficiálně Isabella, protože už jednu Bellu mám. Ale je jasné, že o ní budu mluvit jako o Belle. Přejmenovávat jsem ji nechtěla, byl by to zmatek a stejně bych v ní Bellu stále viděla...



O vánocích jsem si udělala pár foteček v krabičce.




Čelenku jsem ihned po focení sundala.






Tak a jsme venku. Stále se zžívám s mamčiným foťákem, takže některé fotky nejsou úplně podle mé představy, ale v celku jsem spokojená.


















Kdyby někdo nevěděl, tak panenka má tělíčko belly button s kloubovými koleny.




Když už máme konečně ten sníh, chtěla si s ním Bella trochu pohrát.




Všimli jste si, že ta hromada je větší a větší?


Bella si zřejmě stavěla židličku.


Bella a její krásné vlasy.


Tak už mám i tmavovlasou Mackie.


To bych nebyla ani já, kdybych nedala panence vlasy na stranu.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém