Cameron v červeném svetříku

Ráda bych vám předvedla, čemu se po večerech věnuji. Ano, je to pletení svetříků.
Nedávno jsem tady na blogu psala, že na Flickru je jedna hrozně šikovná paní, která plete svetříky pro panenky a zřejmě je plete v jednom kuse. Nedalo mi to a studovala jsem všechny její fotky a pak se do toho pustila. Po jednom nevydařeném pokusu, jsem začala jinak a našla jsem si vlastní styl. Tentokrát se nebudu rozepisovat o tom, jak svetřík pletu. To si nechám na někdy jindy. Sice tento svetřík nemá ještě knoflíčky, ale v pátek zase tak pěkně svítilo sluníčko a tak mi to nedalo a vyběhla jsem na zahradu a fotila a fotila...




Už když jsem vlnu kupovala, věděla jsem, že bude právě pro Cameron.







Z této panenky jsem byla v rozpacích, ale po nasazení čepice od Rivena, nemám o ní ani jednu pochybu.
































Až přišiju knoflíčky, svetřík ještě jednou vyfotím.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém