Vilda a jeho Ohnivák - Heath Burns

Ráda bych vám představila Vilíčkův dárek, na který jsem velmi hrdá. Vše to začalo, když se objevili Monstříci na internetu a děti se začaly koukat na kratičké a pak i delší příběhy postaviček ze střední Monster. Vilda se tam zamiloval do "Ohniváka" - tak ho nazývá. Napadlo mě, že se po panáčkovi podívám na internetu a zkusím mu ho sehnat k vánocům. Zjistila jsem, že tohoto panáčka ještě nevyrobili, ale že existuje "Ohnivák" - Holt Hyde. Pomalu jsem ho začala schánět a přitom jsem ho jednou ukázala Vildovi na monitoru počítače. Kupodivu se mu nelíbil a řekl, že tohoto Ohniváka nechce, že chce toho druhého. Vysvětlila jsem mu, že takový ještě neexistuje a vlastně se i zaradovala, že ho už nemusím schánět. Ale co se nestalo! - to vám povím podrobněji příště. Teď se podívejte na pár fotek ze Štědrého večera...












Určitě jste si všimli tmavého fleku na fotkách - bohužel to nebyl flek na objektivu, ale zřejmě nějaká šmouha uvnitř foťáku. Tím pádem je můj foťáček vlastně k.O. Naštěstí babička s dědou si nadělili nový foťák, tak ten jejich starý mám zatím k dispozici. Nemusíte se tedy bát, že byste už neviděli fotečky mých nových panenek.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém