Irina

Top model - Summer
2008
Ráda bych vám představila můj nový přírůstek. Panenku, respektivě její hlavičku, jsem dostala darem od Irči s tím, že jí jen tak ležela ladem na dně krabičky. Iren zrovna Steffie tvář nemusí a jak víte, já jsem naopak jejím velkým zastáncem, tak jsem vyloženě zajásala. Původní panenka zrovna velkou kráskou není, ale jedna velmi šikovná panenkářka Elea - Nina z ní udělala krásku, kterou jsem vždy obdivovala. Proto mi bylo jasné, že i tato panenka může být krásná...



Panenku jsem převlasila a trochu domalovala.

S jejíma očičkama jsem docela spokojená. Naživo vypadají dobře, na fotce se divně lesknou.

Zato ta pusa je podivná. Barva se mi líbí, ale kvalita nátěru je otřes.

Teď na nějaké přemalovávání nemám čas, ale určitě ji další korektura nemine.

Irina - dala jsem jí malinko upravené jméno její původní majitelky. Myslím, že se k ní úžasně hodí.



Fotky před úpravou a v průběhu vám připravím příště.

Irina dostala tělíčko po Amandě - má klouby v kolenou, ale ruce jsou bez.



Irina je vlasená acetátem. Celá hlava je odstínem yellowy blond, jen v pěšince má v každé dirce ještě golden honey a spice brown.










Bohužel se mi nepodařil zachytit její skutečný odstín vlásků - na fotkách je jakoby dozelena, ale ve skutečnosti je krásně blond.




Schválně, kdo bude první a napíše o jakou panenku se jedná.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém