Irina - její přeměna

Jak jsem slíbila, tak plním. Přináším článek s přeměnou panenky z Top model Summer na Irinu. Půjčila jsem si fotečku panenky ještě v krabičce. Vím, že většina z vás ví, jak panenka vypadala předtím, ale třeba někdo si není úplně jistý.



Jak jsem psala už v předešlém článku, já jsem dostala pouze hlavičku.

No a takhle chudák Summer vypadala. Zrovna povedený kus to není.

Irča si tuto panenku pořizovala kvůli jejímu MM tělíčku, které dala Beatrix, se kterou soutěžila a vyhrála v prvním ročníku Miss La Toya 2010.


Irina už bez vlasů - měla strašně nepravidelně napíchané dirky, proto bylo vlasení vyloženě boj.


Nevím, zda jen tato jediná, ale mám pocit, že jsem viděla i jiné Summer, které měly jedno očičko nedotisknuté. No a pusinku měla holka také odřenou. Jak k tomu přišla, nám může prozradit jen Irča.


Tady je už převlasená. Fotila jsem ji doma s bleskem, tak fotka stojí za ...


Melírek má opravdu jen v cestičce, takže když panence spletu vlasy do copu, vypadá jako čistá blondýnka.


Tak, a už je holka i přemalovaná.




Nevydržela jsem tehdy čekat na sluníčko a udělala jí fotečky u našeho oblíbeného obrázku.



Ještě jednou její původní podoba. Fotku jsem si půjčila někde na internetu.


Takhle měla vypadat celá řada Top model 2008. Jak většina víte, Lea nebyla nikdy vyrobená. Tato panenka byla kompletně udělaná někým snad v Itálii podle promo fotky. http://www.flickr.com/photos/alfie_k/6231772291/

No a nakonec mé srovnání "před" a "po".

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém