Adelita - převlasení

Tak a máme tady převlasování. Tentokrát to bylo moje nejrychlejší vlasení vůbec. Hlavičku jsem zvládla za dva dny. Protože jsem měla foťák na stole, tak jsem průběžně fotila. Celý tento článek bude jen o vlasení, snad to nebude moc nudné, ale budete se moci podívat, jakým stylem vlasím...



Na vlasení jsem použila acetát v odstínech Golden Honey a Spice Brown. Tím, že acetát je v délce 90cm, tak jsem ho tentokrát stříhala na třetiny. Vlásky jsou tedy úžasně dlouhé, ale tak dlouhé, jako má Lenčina Brownyn nejsou.

Už od začátku jsem věděla, že nechci celo-blonďatou panenku, ale hnědovlasou jsem ji také nechtěla.





























Ihned po navlasení jsem panenku namočila.

A příště se můžete těšit na kompletní Adelitu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém