Cleo v novém oblečení

Opět je to už nějaký čas, co jsem měla "monster období" a zkoušela jsem našim příšerkám ušít nějaké oblečky. Obkreslila jsem si oblečky od příšerek a střihy poupravila. Střih na tričko jsem si musela udělat komplet sama, ale je to ten jednoduchý "jedno střih", který používám i pro Barbie a nedávno takový střih hodila na blog i Maruška.
Dnešní modelkou je Cleo. Je chudák bosa, protože botičky máme jen ty původní a ty se k modelu nehodily. Ale už jsem začala pracovat i na nich, sice první pokus nedopadl podle mých představ, ale jednou je také představím.





Tričko je z mého oblíbeného fialového úpletu, který už dobře znáte. Kalhoty jsem šila z mírně průžného saténu.

Kalhoty měly původně pásek, ale nepovedl se a kalhoty s ním vůbec neseděly. Myslela jsem, že je celé hodím do koše, ale ještě jsem zkusila pásek odstříhnout a kalhoty nahoře oentlovat. Chtěla jsem je dát Adriance na hraní, ale nakonec jsem zjistila, že jsou vlastně fajn, tak mi zůstaly.





Kamínky nejou hot fixy. Jsou to speciální kamínky, které se používají na vícekrát použitelné textilní samolepky.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém