Taylor v kostýmku

Ráda bych vám představila model, který jsem šila podle Irči střihu. I když jsem vše v průběhu neustále zkoušela, stejně sáčko Taylor úplně nesedí. Střih je dělaný na klasické Tyler tělíčko.



I tak vám kostým Taylor představí. Pravdou je, že jí ani ten vzor zrovna moc nesluší, ale fotky jsem měla už udělané, tak vám je v menším počtu předvedu.

Na konci prázdnin jsme jeli s Vildou do Jablonce n.N. k alergoložce na kontrolu a při té příležitosti jsme si prošli i město. Při předposlední návštěvě jsme objevili skvělé papírnictví, kde jsme tentokrát koupili látky, ze kterých je tento kostýmek. Prodávají tam totiž nastříhané kousky na patchwork.

Irča ve střizích měla i sukýnku a šatičky, tak jsem vyzkoušela sukýnku.





Kabátku chybí knoflíčky, které jsem ještě neměla.











Už mi přišly knoflíčky, tak jsem je našila a vyzkoušela celý kostýmek Raven. Uvidíte, že to je tak trochu o něčem jiném, ale to zase příště...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém