Háčkované tílko s kloboukem

Ráda bych vám předvedla další háčkovaný model. Předvádí ho panenka, kterou Adrianka dostala od Zoubkové víly a mám pocit, že ji pojmenovala po sobě - Adriana. Já panenku používám jako modelku, na které zkouším. Tím, že tento model má panenka na sobě zašitý - zatím, tak měla to stěstí, že ho mohla předvést. Až neočekávaně krásně se jí to povedlo...


To, že k háčkování jsem se dostala díky Hanneton, to už všichni víte. Tentokrát bych chtěla upozornit na holčinu, kvůli které jsem se pustila do klobouku.

Nedávno - v létě - mě velmi zaujal článek Kiky, která nabízela k prodeji sety háčkovaných šatiček s kloboučky. Teda, mě zaujaly hlavně ty kloboučky. No a to bych nebyla já, abych se o takový klobouček nepokusila.


Nejsem ještě tak zdatná v háčkování a tak klobuček vyšel trochu jinak než měl. Díky tomu se ale z něj stal velmi, velmi variabilní klobouk. Na prvních fotkách je jako nóbl klobouček otočený do strany.

Tady je už více jako výletní klobouček.



Udělala jsem vám i detail.


Tady si ho modelka Adriana sklopila úplně a je z něj už spíše prši - zahradní klobouk.







A tentokrát se může modelka vydat do Texasu na ranč.



A s tímto typem klobouku by mohla vyrazit na loď a hrát si na pirátku.



Tak a to je pro dnešek vše. Snad se vám přehlídka líbila.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém