Johnny a jeho miláček

Přináším druhou polovinu nafocených fotek Johnnyho s jeho hračkou, jeho miláčkem. K Johnnymu Deppovi kytara patří (což si můžete přečíst i v jeho životopisu) a protože jsem dostala nedávno od našeho dědy Pavla tuto úžasnou miniaturu. (tímto bych mu chtěla ještě jednou poděkovat) Tak jsem pro první focení kytary vybrala právě Johnnyho.







Kytara má úžasné pouzdro.

A jde se hrát. Podle Johnnyho výrazu to rozhodně nebude žádná skočna.



Johnny se přesunul, protože ho ty vřesy hrozně píchaly.





"Jdeme to zkusit znovu, tady by mě nic píchat nemělo. Ještě si rozepnu gatě pro pohodlné sezení a jde se na to."












"To je moje kytara a nikomu ji nepůjčím!"

Docela by mě zajímalo, kvůli které je Johnny tak smutný.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém