Steven

Barbie Basics collection 002 - model 17, 2011
tvář ?
Black Label

Tentokrát bych vám ráda představila nového mužského, a že to je fešák. Když se tehdá objevily první fotky nové řady Barbie Basics, hned mě okouzlil tmavovlasý panáček - model 15. Když se ale objevily jeho první reálné fotky, tak už jsem si pořízením tak jistá nebyla, a když bylo jasné, že se zatím k nám do Čech nedostane, tak jsem ho strčila dozadu do mého pomyslného seznamu. Naopak se ukázalo, že právě černoch je v reálu velký fešák. No a když jsme nedávno jely s mamkou a dětmi do Nisy kouknout na výprodeje (sháněla jsem pro děti softshellové bundy, které se mi podařilo pořídit), tak jsem prostě neodolala a dala jsem panáčkovi přednost před BB model 5, která je nyní na prvním místě - čekám, jestli neseženu nějakou s pěknýma očima.





Panáčka jsem automaticky pojmenovala Steven, i když by si možná zasloužil trochu lepší jméno. Bohužel jsem si na jméno už tak zvykla, že změna by se už neujala a dopadlo by to stejně jako s Hottiem a Sportym, u kterých vlastně nevím, jaká jména jsme jim vymyslely.


Tentokrát jsem vyfotila i krabičku zezadu.


Tito panáčci se vyplatí i kvůli oblečení, které pěkně sedí a je pěkné.


I když to je kluk jako buk, tak ho neminuly fotky u kytiček. hahahaha







Velký podíl na mém rozhodnutí pořídit si tohoto panáčka, má určitě Maruška, u které jsme měli možnost ho vidět a u ní si též můžete podrobně prohlédnout jeho výbavu.











Není nad opálené vypracované tělo.






A zezadu to je snad ještě lepší. hihihi






Když jsem fotila u levandulí, nemohla jsem odolat udělání alespoň jedné fotky s motýly, kterých tam poletovalo nezvykle mnoho. (trochu jsem je mojí přítomností vyplašila)



Ještě jeho promo fotky z internetu.



No a další Stevovy fotky budou už s dámskou přítomností.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém