Eva

California Girl Summer, 2004
Tuto panenku mám doma už skoro rok a až nyní se dostávám k tomu, abych vám ji představila. (díky Ľubo) Panenku jsem si pořídila vloni na dovolené v Itálii. Jako správná holka z Californie je pěkně opálená a má krásné zeleno-modré oči. Též její vlasy mají úžasnou barvu. Chvíli jsem ji měla ve vitrínce, ale s přibývajícími Fashionistami s tváří Summer mě za chvíli přestala bavit. Dokonce jsem ji měla připravenou na prodej. Ale víte jak to je se mnou a s prodáváním panenek. Nakonec se jí ujala Adrianka a vzala ji do party "plochonohých" panenek.





Panenka ještě v krabičce.


Všechny fotky byly pořízeny už vloni.


Toto je celá výbava - papírové surfařské prkno, krém na opalování a stojánek. Zelené tričko je z materiálu, který opravdu evokuje představu neoprenu, naštěstí, kraťásky jsou z jemné bavlny.


Panenku jsem pojmenovala po mé kamarádce ze střední školy, v té době nosila velmi podobnou barvu vlasů.








Mám pocit, že i Maruška se u svého Blaina zmiňovala, že mu stále krásně voní vlasy po kokosu. Taktéž Evě.











Letos mi některé z vřesů dost pomrzly, tak jsem zvědavá, zda budu moci dělat opět takové fotky.





Detailní fotka obličejíku.












Eva se svojí "plochonohou" kámoškou Merliou.




To by nebyla správná surfařka, kdyby nebyla vyfocena s vodou.















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém