Dovolená

Možná jste si všimli, že jsem se týden nikde neobjevila. Jak je patrno z názvu tohoto článku, byli jsme celá rodina na dovolené u moře. Záměrně nebudu zmiňovat, kde jsme byli, protože vám to nechám jako takovou mini hádanku.

Jedna z mnoha nápověd je jméno hotelu, ve kterém jsme byli ubytovaní.








Náš hotel se nacházel přímo na pláži. Tato pláž byla ta menší z dvou hlavních, které k městu patří.


Adrianka v šatičkách, které jsem ji ušila právě na tuto dovolenou.











Už jednou jsme (ještě jen s manželem) v tomto městě na dovolené byli. Tady jsme si zavzpomínali na hotel, ve kterém jsme kdysi pobývali.





Pro toto město velmi typická palmová promenáda. Jen letos se zdály palmy trochu oschlé.





V pozadí je opravdu velmi typická hradba.


Byli jsme se vykoupat i na hlavní pláži, kde převažují spíše mladí návštěvníci tohoto města.








Náš hotel měl úžasnou zahradu se dvěma bazény a prolejzačkami přesně pro naše děti.


Tím, že jsme jeli tak brzy, nebyl problém s lehátky okolo bazénu.


Nevím, zda jsem se vám neodhalila příliš, ale od teď už nikdo nemůže tvrdit, že by mě neviděl v plavkách.





Letos, ač jsme měly panenek plný kufřík, tak se nám nepodařilo udělat jedinou fotku.





Vilda se rozhodl, že nám udělá fotku. Toto byl už poslední večer pobytu. Poslední den jsem se rozhodla trochu opálit, tak nějak to dopadlo.

Troufnete si hádat, v jaké zemi a městě jsme strávili naši letošní dovolenou?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém