Manžestrové kabátky

Sassy s Rosalií by vám rády předvedly kabátky, které jsem šila v zimě pro chladné zimní počasí. Zima ale strašně rychle utekla, bohudík, ale já se dostávám k předvedení kabátků až teď.



Tento model předvádí Sassy, která u nás už nebydlí (po odkloubení jsme ji darovaly malé kamarádce, která z ní měla hroznou radost a určitě se jí věnuje více než my).


Inspiraci jsem čerpala u kabátků od My Scene.


Kabátek i kalhoty jsou šité z velmi měkkého manžestru.


Šila jsem podle střihu od Janči "yourcandy" ze sady střihů č. 4, myslím. Ale jak je u mne zvykem, střih jsem si opět upravila podle sebe.





Růžové "čmuky" jsou ze zbytku chlupaté deky, ze které jsem kdysi šila Adriance kabátek a mikinu.





Druhý model předvádí Rosalia.


Tento kabátek je jednoduchý, bez jakéhokoliv zdobení.




Nebyla jsem si jistá, jaké zapínání zvolit, tak jsem se rozhodla, že žádné zapínání dávat nebudu a kabátek jsem stáhla páskem od Artsy.








Chtěla jsem udělat jen pár foteček Rosalie v kabátku, ale znáte mě. Jak jednou začnu fotit a mám dobré podmínky, tak nevím, kdy skončit. Totéž se mi přihodilo i tentokrát, takže fotek je opět trochu více.









Kromě pásku jsem použila od Artsy i ostatní doplňky - kabelku a botky.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém