Cami - Taylor v "duhovkách"

Už strašně dlouho jsem si říkala, že bych měla ušít Tonnerkám něco nového na sebe. Samotné říkání mi šlo hooodně dlouho, ale stále jsem neměla tu správnou chuť a náladu do jakéhokoliv tvoření. Až fotečky Lady a její Cami v nových šatičkách mě nakoply natolik, že jsem se začala shánět po látce...




Chtěla jsem ušít letní šatičky z velmi lehounké látky a při nejlepším v modré tyrkysové barvě.


Bohužel v obchodech s látkami nic takového ani náznakem neměli a tak jsem začala obcházet Vietnamce a sháněla jsem šátky.


O jednom šátku jsem věděla, ale neměl přesně barvu, kterou jsem si představovala. Bohužel jsem v celém Turnově nic lepšího nenašla. No dobře, našla jsem lepší, ale ten byl už moc drahý na nějaký pokus. Tak jsem se vrátila pro ten původní s tím, že kdyby se nehodil, tak bych ho nosila okolo krku.


Naštěstí jsem o víkendu měla tvořivou a pustila jsem se do šití. Původní šatičky měly mít úplně jiný střih, ale při zkoušení a řasení látky na panence, najednou vzniklo něco podobné tomuto a bylo rozhodnuto.


Látka je pružná a tak jsem pro hořejšek využila střihu na elastické šaty z webu šijeme pro panenky. Sice se hořejšek trochu kroutí, ale v případě jakýchkoliv záševků by to dopadlo ještě hůř.


Naštěstí i přes neočekávané mrazíky, mi vykvetlo pár kvítků na rododendronu.





Nyní bude následovat mnoho podobných květinkových fotek, ale určitě by vám všem chyběly, kdybych je nevložila, že?

















Na této fotce jsem se snažila zachytit Taylořiny nádherné dlouhé vlásky.








Nebyla by správnou květinkou, kdyby neměla alespoň na dvou fotkách kytičku ve vlasech.





Jako zapínání jsem zvolila skrytý zip, který jsem přišívala ručně.




Ještě mi zbylo trochu šátku, ze kterého jsem slíbila Adriance ušít šatičky pro Barbie, tak snad brzy dostanu zase tvořivou :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém