Asymetrická tunika - část 2.

Po náročném víkendu plném akcí, návštěv a oslav, se konečně dostávám k počítači, abych vám představila konečnou podobu asymetrické tuniky.





Model opět předvádí Natali a kde jinde, než v mé rozkvetlé skalce. Nafotila jsem panenku z různých stran, aby jste si mohli prohlédnout, jak tunika vypadá ze všech úhlů.

Tuniku jsem hodně zkrátila a snad třikrát ji zabrala, než jsem byla spokojená s její finální podobou. To u mě většinou není velmi běžné, raději začnu novou věc, než bych něco upravovala, ale v tomto případě jsem byla rozhodnutá tuniku dokončit.









Právě nám rozkvetly tyto malinkaté karafiátky.

Vyfotila jsem vám tuniku i zezadu.

Pohled na delší část tuniky.



Nemohla jsem vybrat tu správnou květinkovou fotku, tak jsem jich opět vložila více.




Udělala jsem vám srovnávací fotky tuniky v mezi-stádiu a v její konečné podobě. Jak můžete vidět, trochu jsem změnila její směr.





Nestihla jsem připravit střih, vložím ho v týdnu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém