Asymetrická tunika - část 1.

V článku o Camiiných "duhovkách" jsem se zmínila, že mi zbyl ještě kousek látky. Naštěstí mě neopustila šicí nálada, takže jsem nelenila a pokusila se ušít, tentokrát pro Barbie, asymetrickou tuniku, kterou mě inspirovala Andulička...




Použila jsem střih, na který odkazovala Andulička u svého obrázku. Převedla jsem ho na velikost panenky a začala šít.


Tato látka je velmi průhledná, tak jsem tuniku střihla a šila dvojitě.


Bohužel střih, který jsem vytvořila, byl až moc velký.


Cíp tuniky měla panenka až někde u kolen, myslela jsem si, že třeba pomůže, když ty cípy uvážu do uzlíku. Ale jak sami vidíte, z tuniky se stal jeden velký balón.


Rozhodla jsem se, že i když tunika vypadá tak, jak vypadá, nafotím její mezi stav. Modelkou se stala Natali, která si už delší dobu užívá kloubové tělíčko.


Tato fotka je super. Zaostřeno je na kopretinu, kdežto Natali je rozostřená v pozadí.








Na panenkách je krásné to, že i když je obléknete do nejpodivnějších - pytlů a neforemných tunik, tak jsou stále krásné.




Konečnou podobu tuniky vám Natali předvede v příštím článku...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém