Okloubená Rebeca v oblečku od Pop Life Barbie

Sice stále nevidím polovinu foteček, ale už nebudu déle čekat, až blog.cz opraví svoji chybu, kdy se nezobrazují fotky a raději článek publikuji. Předem se vám za to omlouvám.
Většina z vás, kteří navštěvujete tento blog určitě ví, že Rebeca dostala pivotal tělíčko od Pop Life Kelly, která nyní stojí ve vitrínce ve svém modýlku s tělíčkem model muse a určitě jí to na kráse neubralo. Podle mě je Rebeca tak vyjímečná, že na obyčejném fashionistas tělíčku by jí bylo škoda.





Ve stejné době, kdy jsem se poohlížela po oblečku pro Kelly, jsem narazila i na tento a prostě jsem neodolala. Hned jsem věděla, komu obleček obléknu a jistě mi dáte za pravdu, že jsem zvolila dobře.


Konečně kvetou kytičky, tak jsem fotila a fotila, takže bude následovat plno podobných foteček, ale úplně stejné nejsou.














Prodejce prodával obleček komplet s naušničkami i náramky, za což jsem opravdu ráda. Ale dalo mi to docela práci jí ty naušnice do oušek narvat. Musela jsem nakonec použít kombinačky.


Ve skalce mi vykvetlo i pár skalničkových narcisků.


























Tady jsem se pokoušela o trochu pohybu, ale je to trochu kostrbaté. Snad budu příště trochu úspěšnější.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém